شهرکرد- سخنگوی صنعت آب کشور از تلاش وزارت نیرو برای حل کامل مشکل آب شرب شهرکرد ناشی از گل‌آلودی چشمه کوهرنگ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داغ شدن گوشی مهم‌ترین نشانه ویروسی شدن گوشی است در شرایطی که داغ شدن گوشی در زمان‌های طولانی امری طبیعی به نظر می‌رسد، اما باید توجه داشته باشید که اگر در وضعیت عادی و زمانی که زیاد با گوشی کار نمی‌کنید، متوجه داغ شدن بیش از حد گوشی شدید، احتمال ویروسی شدن گوشی شما وجود دارد، زیرا برخی از ویروس‌ها سبب می‌شوند که بیش از اندازه طبیعی از CUP گوشی استفاده شود و درنهایت با داغ شدن غیرطبیعی گوشی روبه‌رو می‌شوید.
برای نگه‌داری طولانی مدت سبزی خوردن کار خاصی لازم نیست بکنید! همین که آن‌ها را به صورت نشسته داخل نایلون بریزید و تمام هوای داخل آن را خالی کنید و به صورت در بسته داخل یخچال بگذارید کافیست! حالت وکیومی که ایجاد می‌شود از خراب شدن سبزی جلوگیری می‌کند!
دستیار دبیرکل سازمان ملل نسبت به طولانی شدن جنگ در سودان هشدار داد.
طولانی شدن روند ساخت و ساز استادیوم بزرگ شهر درسدن در آلمان در این کشور خبرساز شده و انتقادات زیادی را متوجه دست‌اندرکاران پروژه کرده است.
علی بیگدلی نوشت: فرسایشی شدن مذاکرات به هیچ‌وجه به نفع ایران نیست. معلق گذاشتن گفت‌وگوها و طولانی شدن آن باعث می‌شود تا اقتصاد ایران در کشاکش نوسانات مختلف قرار بگیرد.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
منابع سودانی از درگیری شدید در خارطوم پایتخت این کشور و متوسل شدن ژنرال البرهان به نظامیان احتیاط برای نبرد با ژنرال رقیب خبر دادند.
رییس کل گمرک ایران گفت: طولانی شدن تشریفات گمرکی باعث کمبود کالا در بازار خواهد شد به همین دلیل باید فرایند ترخیص کالا سریعتر انجام شود.
با طولانی شدن روند جنگ در اوکراین، منابع آماری نشان می‌دهند که جوانان اوکراینی برای فرار از خدمت سربازی به شکل بی‌سابقه‌ای به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی روی آورده‌اند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد مشکلاتی که برای تهیه بلیت تیم ملی بانوان به وجود آمده است گفت: وقتی بلیت پیدا نمی شود این مرسوم است که خودشان بلیت تهیه کنند!
دور میوه‌های لک‌دار و خراب را خط بکشید و اصلا این نوع میوه‌ها را نخرید. میوه‌های لک‌دار و خراب را نمی‌توانید مدت طولانی نگه دارید. همچنین لک این میوه‌ها می‌توانند به تمام سطح خود میوه و حتی سایر میوه‌ها هم منتقل و باعث غیرقابل‌استفاده شدن آن‌ها شوند.
زنی که به تازگی ۱۰۰ ساله شده می‌گوید راز زندگی طولانی این است که از صحبت کردن با مردان غریبه خودداری کنید.
زندگی طولانی غیرممکن نیست. تنها شرط این است که سالم باشد. چگونه به سلامتی برسیم؟
عدم تعیین تکلیف مجوزهای ثبت محور و اعلانی از طرف وزارت اقتصاد فضای اقتصادی کشور را از رونق می اندازد. بسیاری از کسب و کارها نیاز به مجوز ندارند این بروکراسی های طولانی برای فعالان اقتصادی مشکل ساز می شود.
تمجیدها از ستاره‌های مراکشی ادامه دارد و این موضوع باعث شده تا پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه بیش از گذشته در انتظار مشخص شدن وضعیت آنها باشد.
وزارت امور خارجه یمن در واکنش به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا، مواضع این اتحادیه را موجب طولانی تر شدن زمان جنگ در این کشور برشمرد.
عضو اتحادیه صنف کامیونداران کشور از دو دلیل طولانی شدن ترخیص کامیون های وارداتی از گمرک خبر داد.
طولانی شدن روند اجرا و احداث پروژه های حوزه راه و توقف آنها در ایستگاه اعتبارات سبب شده تا گیلان با وجود ظرفیت های فراوان نتواند به توسعه و رونق اقتصادی به ویژگی در زمینه گردشگری دست یابد.
جدی شدن مصدومیت مهاجم استقلال می‌تواند وی را تا نیم فصل و یا حتی تا پایان فصل خانه نشین نماید.
هزینه سفرهای طولانی چهار برابر شده و مردم تمایل دارند به جای سفرهای طولانی و گران به سفرهای کوتاه و ارزان بروند.
علی بیگدلی معتقد است که دو گره اصلی در مسیر توافق وجود دارد و تا این ها حل نشود، امکان احیای برجام وجود ندارد.
شوش- طولانی شدن پروسه واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است و باید وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل ورود کند.
مذاکره کننده ارشد روسیه در وین، توییتی منتشر کرده و در آن به طولانی شدن مذاکرات احیای برجام در صورت ارائه پیشنهادات جدید اشاره کرده است.
مورخ برجسته آمریکایی درسخنانی گفت: آمریکا با حمایت از اوکراین و تشکیل یک ائتلاف غربی علیه مسکو، در تلاش برای طولانی تر کردن جنگ اوکراین در راستای تضعیف روسیه تا بیشترین میزان ممکن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ